Hot Pepper Passion i zakonczenie akcji kulinarnej :)

14:42

Akcja kulinarna zakonczona :) Dziekuje wszystkim ktorzy wzieli w niej udzial. Milo jest gdy piewsze podejscie jest sukcesem (przynajmniej jak dla mnie)...

Urlop w Indiach mozna by podsumowac na wiele sposobow...
kulinarnie- POEZJA :) wspaniale jedzienie, niesamowite smaki
wycieczkowo/urlopowo - dwa dni nad morzem to byl higlight wyjazdu
kulturowo- nauczylam sie sporo cierpliwosci haha
W nastepnym wpisie umieszcze slideshow najciekawszych fotek z calego wyjazdu :)

Ponizej przepisy i blogi ktore wziely udzial w akcji, na naszej stronie Facebook rozpoczelo sie glosowanie na najciekawszy przepis, taki ktory oddaje w pelni "Polsko-Indyjska Bonanze".. glosowac moze kazdy zapraszajcie wiec przyjaciol dla zwyciezcy szykuje sie fajna nagroda :)

You Might Also Like

0 comments

NEWSLETTER

Like us on Facebook

Instagram