Curvy Kate Jesien/Zima 2013 nowa kolekcja i przepis video

05:42

Ogromnie was przepraszam za tak dlugi czas bez nowego przepisu. Sprawy zawodowe pochlonely mnie cakowicie. Szykuje sie wlasnie do wyjazdu do Polski w celu pokazania nowej kolekcji Curvy Kate . Jak zawsze w Sheratonie przywitaja mnie pyszne ciasteczka i doborowe pro-biusciaste towarzystwo.

Wszystko dzieje sie tak szybko, praca dom, projekt z restauracja The Spice Room, w srode smigam na sesje zdjeciowa, i wywiad z szefem kuchni. Zycie przelatuje mi przez palce ale w dobrym tego slowa znaczeniu. 
 

W dzsiejszym odcinku cudownie sypki ryz z kardamonem, kuminem i godzikami. Wspanialy dodatek do kazdego curry, oraz garlic mushrooms (czosnkowe grzybki). Dziekuje wszystkim za komentarze i sugestie, wzielam pod uwage i wprowadze w zycie przy kolejnych odcinkach. Przepraszam was ze nie mam fotki produktu koncowego i na wideo tez niestety nie pomslalam zeby wam pokazac jak wyglada danie. Musicie mi uwierzyc na slowo ze warto przygotowac obie potrawy. Tu wspomne tez ze wszystkie dotychczasowe filmiki skladaja sie w jedna kolacje ktora zosala pochlonieta migusiem przez grupke glodomorow wspomagajacych projekt Kochaj Indie wideo przepisy.

Skladniki potrzebne do wykonania obu dan:
Pieczarki z czosnkiem i cebulka
1kg pokrojonych w plasterki pieczarek
Garstka ozechow nerkowca
½ kubka posiekanych lisci szpinaku
½ drobno posiekanej cebuli
2 lyzki stolowe posiekanych pomidorow z puszki
2lyzeczki potarkowanego czosnku
1 lyzeczk potarkowanego imbiru
Posiekana swieza kolendra
1 lyzeczka ziaren gorczycy
1 lyzeczka proszku chilli
½ lyzeczki kurkumy
1 lyzeczka proszku kolendry
1 lyzeczka garam masala
Sok z cytryny do skropienia
Swieza kolendra do dekoracji

Ryz z gozdzikami kardamonem i kuminem:
1 kubek ryzu basmati
2 czarne kardamony
1 lyzeczka ziaren kuminu
4 gozdziki
2 lyzki stolowe oleju
1.5 kubka wody
 

You Might Also Like

5 comments

  1. Bardzo fajnie sie oglada video :) wydajesz sie byc bardzo sympatyczna osobka :)
    Chetnie skorzystam z przepisu na grzybki, uwielbiam indyjskie aromatyczne dania.
    Poszukuje tez przepisu na kurczaka Korma, werjsa z Punjabu (Lahori) nie jest to wersja jaka podaja wszedzie w restauracjach, czyli z migdalami i mleczkiem kokosowym :) Gdybys miala podobny przepis bede wdzieczna za udostepnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc, dziekuje za mily komentazr, ciesze sie bardzo ze wideo ci sie podobalo. Juz niebawem nastepne, w sobotw filmowalismy nastepne dwa odcinki :)
    Kurczak korma Lahori to potrawa pochodzaca z Pakistanu (Lahor jest jego stolica), adaptacja z punjabu jest ciekawa. Nigdy go nie gotowalam, widziala kilka przepisow na internecie, napewno niebawem sie za niego zabiore bo wyglada super. Tymczasem zerknij na przepis pod linkiem http://karachifoods.com/chicken_korma_rid5778
    buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcję AW2013 obejrzałam i mierzyłam z przyjemnością (szczególnie Starlet petrol:D
    Dziękuję jeszcze raz za super spotkanie (w dzień i wieczorem) :* . Zapomniałam Ci powiedzieć, że pewien czerwony fartuszek zawiśnie na honorowym miejscu w mojej kuchni. Może nawet pokuszę się o jakiś tematyczny, biuściasty, wideo-przepis (na przykład jest takie ciasto, które nazywa się cycki Murzynki) ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha swietna nazwa przepisu :) cyknij fotke w fartuszku i do pieczenia :)

      Usuń
  4. Uwielbiam biustonosze Curvy Kate - to chyba moje ulubione biustonosze :) Grzyby bardzo interesujące - nie próbowałam podawać pieczarek z takimi przyprawami :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Like us on Facebook

Instagram